Älskar du att jobba på lager och vill ha en central roll hos vår kund? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Tjänsten är placerad i Åkersberga, uppdraget är på heltid och tillsvidare till en början är det ett konsultuppdrag där du blir anställd av Palm & Partners. Efter 6 månader blir du överrekryterad till kunden och fortsätter din tjänst. Urval och intervjuer sker löpande. Välkomen med din ansökan redan idag!


Palm och Partners är engagerade i varje enskild individ och dennes arbete. Det är när du trivs som Du presterar som bäst. Genom att bli en del i vårt stora nätverk av kunder och konsulter erbjuds du uppdrag och en vardag väl matchat utefter dina intressen och kompetenser. Visst är det viktigt med en trygg anställning och att trivas på jobbet? Det tycker vi på Palm & Partners. Därför ser vi till att du som konsult alltid har en konsultchef som stöttar dig och är engagerad i att du utvecklas hos våra kunder. Med tre ISO-certifieringar och som auktoriserat bemanningsföretag omfattas du givetvis av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension samt företagshälsovård. Vi erbjuder konsulthappenings och andra ortsspecifika förmåner för dig som anställd.

Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och strukturerad lagerchef med gedigen erfarenhet från att driva och vidareutveckla lagerverksamheter! Nedan ser du några av de arbetsuppgifterna som förekommer i rollen som lageransvarig • Säkerställa att logistikcentret har rätt utrustning och hjälpmedel • Säkerställa att interna processer och policyer följs • Hålla sig uppdaterad om utveckling inom relevanta områden för rollen • Kontinuerligt utveckla och implementera processer samt metoder för logistikcentret som en del i hela varuflödeskedjan • Upprätta, följa upp och rapportera utfall av budget

Erfarenhet
Eftergymnasial utbildning inom lager eller logistik är inte ett krav men starkt meriterande. Stor vikt läggs på personliga egenskaper som ledare och förståelsen för lagerhantering samt hela varuflödesprocessen. För att vara aktuell för tjänsten har du minst 5 års dokumenterade erfarenhet av lagerhantering Nedan finner du några kvar som vår kund har för att du ska vara aktuel för tjänsten: • Ledstaplare A2 (erfarenhet) Truck kort • Goda kundskaper i både svenska samt engelska i både tal och skrift.

Personliga kvalifikationer
Du har förmågan att kommunicera på ett sätt så att förväntningar och budskap tydliggörs och når fram i organisationen. Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper. Då tjänsten har många kontaktytor är det viktigt att du har förmågan att skapa goda relationer både internt och externt. Du har stor vana av att kunna driva ett flertal projekt samtidigt (att ha många bollar i luften) Du har även en förmåga att jobba självständigt och har en styrka i att stå upp för företaget

Lön och anställningsvillkor
Enligt kollektivavtal

Ansökan
Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande och tjänsten kan vara tillsatt innan slutdatumet på annonsen. Vi behandlar inga ansökningar som skickas via mail eller telefon.

Startdatum
Mitten av Januari 2019

Uppdragslängd
Tillsvidare

Kontakt
Philip Åkesson 0708468851

Vår historia

Sedan starten 2007 har vi hjälpt våra kunder att växa och genererat trygga anställningar för vår personal.

Läs mer

För konsulter

certifikat auktoriserat bemanningsföretag

iso certifikat logga