Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en lageradministratör till ett kosmetikaföretag i Helsingborg. Tjänsten är tillsvidare med start omgående

Arbetsuppgifter:

-Bistå distributionschefen med daglig produktions- och personalplanering, samt ersätta distrubutionschefen med diverse uppgifter vid dennes frånvaro.

-Ansvara för att fakturor och plocklistor finns tillgängliga för orderplockning,

- Administrera transporter och tillse att produktionsmaterial finns tillgängligt,

-Administrera tidsredovisning i Agda och löneunderlag för personal inom avdelningen och administrera tulldeklarationer och övrig transportdokumentation.

-Orderplock med hjälp av pick-by-voice system

Vi söker dig som är effektiv, noggrann och ordningssam. För att trivas i rollen är det viktigt att du är flexibel och kan hjälpa till där det behövs. Du ska förutom att hantera din administrativa roll även hjälpa till med orderplock och därför bör du vara flexibel med dina arbetsuppgifter och hur du förlägger din tid.

Du arbetar tätt ihop med andra orderplockare och lageradminstratörer och därför är det viktigt att du är en teamplayer med bra samarbetsförmåga.


Erfarenhet
Vi ser gärna att du som söker är van att arbeta i lagermiljö. Det är meriterande om du arbetat som orderplockare tidigare och har du erfarenheter inom administrativa uppgifter är det en klar fördel. Vi tittar dock främst på din personlighet och intresset för tjänsten.


Personliga kvalifikationer
Vi söker dig som är noggrann och ordningssam som person. Vi ser att du har ett sinne för strukturering och är effektiv i ditt arbetssätt.

Lön och anställningsvillkor
Enligt kollektivavtal.
6 månader visstidsanställning och därefter god chans till tillsvidareanställning.

Startdatum
Enligt överenskommelse.

Uppdragslängd
Tillsvidare

Kontakt
Kerstin Åkesson

Vår historia

Sedan starten 2007 har vi hjälpt våra kunder att växa och genererat trygga anställningar för vår personal.

Läs mer

För konsulter

certifikat auktoriserat bemanningsföretag

iso certifikat logga